sven wrote:
ok but i cant see the zip under the video?
You can contact me by Discord or Telegram
Discord Galactic Conquest
Video Youtube dev + tutorials
Webside
Discord Galactic Conquest
Video Youtube dev + tutorials
Webside
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
sven wrote:
ok but i cant see the zip under the video?
The post was edited 1 time, last by Danter14 ().
Zeus wrote:
@Danter14 hello 3.0 how can we use the 2moons file and mods now, can you guide us?
Zeus wrote:
There is a link for the 3.0 file, but there is no file to download, how exactly?
Danter14 wrote:
Mod Quests Part 1
Bonjour à tous, je vous mes ici même le première partie vidéo du mod Quête qui sera réalisé dans un format vidéo différent des autres.
Je vous montre comment je fais pour la création des mods demandé par message privé ou sur le forum.
C'est un format vidéo que je fais pour la première fois merci de me dire ce que vous en penser.
Like les vidéo si vous aimer bien![]()
-----------------------------------------------
Hello everyone, I am sharing with you here the first video part of the Quest mod which will be made in a different video format from the others.
I show you how I do for the creation of mods requested by private message or on the forum.
It's a video format that I'm making for the first time, please tell me what you think.
Like the videos if you like
Danter14 wrote:
Mod Misiones Parte 1
Hola a todos, les presento aquí la primera parte de video del mod Quest que se realizará en un formato de video diferente a los demás.
Les muestro como hago para la creación de mods solicitados por mensaje privado o en el foro.
Es un formato de video que estoy haciendo por primera vez, por favor díganme que les parece.
Dale me gusta a los videos si te gusta![]()
-----------------------------------------------
Hola a todos, aquí les comparto la primera parte del video del mod Quest, que se realizará en un formato de video diferente a los demás.
Les muestro como hago para la creación de mods solicitados por mensaje privado o en el foro.
Es un formato de video que estoy haciendo por primera vez, por favor díganme que les parece.
Dale me gusta a los videos si te gusta![]()
The post was edited 1 time, last by Danter14 ().
Danter14 wrote:
luego te permite crear tareas para realizar para tus jugadores, por ejemplo, atacar a un jugador 3 veces o construir una mina de nivel 5. Es similar a la misión pero la diferencia es que las haces directamente en el panel de administración.
Danter14 wrote:
Mod Misiones Parte 2
Bonjour à tous, voici la partie 2 du mod Quête pour la gestion des catégorie avec le panel admin.
Le code source de cette partie est bien sur disponible sur mon github.
----------------------------------------------------------
Hello everyone, here is part 2 of the Quest mod for category management with the admin panel.
The source code of this part is of course available on my github.