Informations

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Informations

      Hello everyone,

      I inform you that as soon as I launch my CMS Galactic-conquest I will no longer code at all on 2moons, New Start or ultimateXnova.

      So take advantage of my presence because I will rarely come here, I will just stop by to see how it is going and if other developers take over from 2moons.

      If you really need to, you could of course contact me via Discord or the Galactic-conquest forum or via the Galactic-Conquest Discord as well.

      On this I leave you with the images of the structure on the Lobby and Game side

      ---------------------------------------------------

      Bonjour à tous,

      je vous informe que des que j'aurais lancer mon CMS Galactic-conquest je ne coderai plus du tout sur 2moons, New Start ou ultimateXnova.

      Donc profiter de ma présence car je viendrai rarement ici, je passerai juste pour voir comment comment sa se passe et si d'autre développeur prennent la relèvent sur 2moons.

      Si vraiment besoin vous pourrais bien sur me joindre via Discord ou le forum de Galactic-conquest ou via le Discord également de Galactic-Conquest.

      Sur ce je vous laisse avec les image de la structure côté Lobby et Game

      ---------------------------------
      Link : Discord @Danter14
      Link site : galactic-conquest.eu (change design coming soon)
      Link github : github.com/Danter14
      Images
      • Capture d'écran 2024-05-27 203604.png

        26.51 kB, 248×744, viewed 52 times
      • Capture d'écran 2024-05-27 203720.png

        32.08 kB, 290×806, viewed 44 times