file support

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• file support

merhabalar rahatsız ettım sizleri ama bı sorum vardı 2moons acılan popu penceresı varya bılgı ıcın ınformatıon olan --- sımdı ben bir işlem yapmak istiyorum

örnek binalar kısmı var yenı bır ınformatıon dosyası actım calıstırdım lakin ben buraya bınalar kısmını cekmek ıstıyorum cekme ıslemını su sekılde yapıyorum ılk yol ızlenımı bole yaptım

<?php
      include("page.buildings.default.tpl");
      ?>

bu şekilde herhangi bir hata almadım ama o acılır popu penceresı boş gorunuyor nasıl ben o yere binalar kısmını taşıya bilirim size örnek olarak resim atıyorum sızde bakın anlıyacaksınız

resimler:
      prntscr.com/mey7ud --- > bu çekmek istediğim yer
      prntscr.com/mey87t --- > buda yeni oluşturdugum popu penceresi buraya cekmek ıstıyorum ama hatada vermedı ınclude ıle cekemedım

ayrıca kodları oraya taşı diyeceksiniz onuda yaptım hata aldım cache dosyasını duzenlememı ıstedı duzenledım bınalar kısmının komplesı geldı bu sefer ana bınaların oldugu yer gelmedı orta kısım kademe basma alanı bunun ıcın ne yapmam gereklı ve hangı yolu izlemeliyim..

@byazrail @Danter14 @sromantr @Russoll
    • i tried it on mine and it works...but you need to adjust the css because its probably below the view point....also you will need to make it scroll-able...i used the code from the ..tpl
    • Russoll wrote:

heres a pic with tree view
      can you help me a little Which area should I start with ?

I need to get all the codes as the buildings part or I need to do my drawing _? do via a single file
    • @Russoll i have another problem Can you help I have a problem with Croneg asteroid rain in the game does not work Jobs so usually the whole process does not work tournament and auctioneer does not work well to correct the situation you should follow a path about it. ı am